Mnogi stručni ljudi, a među njima ponajviše konsultanti i analitčari, tvrde da su loyalty, odnosno lojaliti programi dobra stvar za biznis.
Da pozitivno utiču na mnoge parametre poslovanja; na zadržavanje korisnika, što je zapravo izvorni motiv za uvođenje loyalty programa pa sve do ozbiljnih finansijskih indikatora – povrata investicije i neto profita kao ultimativnog i krajnjeg cilja.
Do tih teza nije se došlo pukim teorijskim razmišljanjem, niti simuliranjem stvarnosti, već proučavanjem na stotine studija slučaja, iskustava stvarnih kompanija koje su implementirale programe lojalnosti u sopstveno poslovanje.
Ipak, sve to nekako miriše na teoriju zasnovanu na praksi.
Drugim rečima, radi se o spoznaji iz „druge ruke“.
Pragmatične i praktične osobe, kakva je većina preduzetnih ljudi i biznismena, želi da čuje i tzv. „fabrička iskustva“, odnosno doživljaj programa lojalnosti od onih koji ga imaju i koriste – kompanija koje su ih implementirale.
Upoznajte se sa iskustvima i praksom kompanija koji imaju implementirane loyalty programe, za početak one od kojih zaista možemo naučiti dosta…