Šta o Loyalty (lojaliti) programima misle oni kojima su namenjeni, kupci i potrošači?
O Loyalty programima i korisničkoj lojalnosti može se govoriti iz mnogo različitih uglova, ali je, bez ikakve sumnje, prvi i vrlo verovatno najvažniji ugao gledanja na ovu tematiku – onaj u kom se nalazi sam korisnik.
Logično, reklo bi se, zar ne?
Iako i logika i teorija sugerišu da bi svaki tržišno orjetnisan biznis trebalo da u centru pažnje ima korisnika (potrošača), odnosno njegove potrebe i želje, praksa je pokazala da nije uvek i svugde baš tako.
Kako inače objasniti ogroman nesrazmer između formalne ponude Loyalty (lojaliti) programa širom sveta i aktivnog učešća potrošača u njemu. Evo i brojki koje to potvrđuju: U SAD, prema istraživanjima konsultantske kuće Accenture, čak 90% kompanija ima implementiranu neku vrstu Loyalty programa, dok se 77% potrošača priključilo nekom od programa lojalnosti.
Opširniju analizu i razloge potrošača da pristupe ali i napuste Loyalty program pročitajte klikom na pdf.
ZANIMLJIVA STATISTIKA LOYALTY (LOJALITI) PROGRAMA(Opens in a new browser tab)
KAKO IZABRATI ODGOVARAJUĆI LOYALTY (LOJALITI) PROGRAM?(Opens in a new browser tab)