Blog i vesti
- Svi članci
- Download
- Vesti
MOBILE FIRST DA ILI NE?
24. novembar 2020.
Da li kupci koriste Loyalty aplikacije na telefonu ili su kartice i dalje tu? Poslednjih nekoliko godina svedoci smo pojave ...
DOKTORE ŠTA MI JE?
17. novembar 2020.
Zbog čega se potrošači vezuju za pojedine brendove (kompanije) i šta je suštinski razlog njihove lojalnosti? Prema istraživanjima profesora Harward ...
KUPCI PO GENERACIJAMA
3. novembar 2020.
Kupovina je jedna od onih stvari koje svi radimo. Za neke, to je oblik rekreacije, aktivnost koja ih opušta i ...
LOYALTY PO MERI POTROŠAČA
26. oktobar 2020.
Šta o Loyalty (lojaliti) programima misle oni kojima su namenjeni, kupci i potrošači?O Loyalty programima i korisničkoj lojalnosti može se ...
I VLASNIK SIT I KUPCI NA BROJU
28. septembar 2020.
Kako loyalty program utiče na poslovanje kompanije? Na prihode, na broj kupaca, troškove? Toliko je puta već ponovljeno da i ...
KUPCI ŽELJE I MOTIVACIJE
6. jul 2020.
NA KOJI NAČIN DANAŠNJI POTROŠAČI ŽELE DA UČESTVUJU U LOYALTY PROGRAMIMA I ŠTA IH MOTIVIŠE? U svetu loyalty programa neke ...
LOYALTY PROGRAM STUDIJA SLUČAJA
31. maj 2020.
CodeBroker loyalty (lojaliti) program potrošačka anketa za 2018. godinu Na koji način današnji potrošači žele da učestvuju u loyalty programima? ...
ZAŠTO SU VAM POTREBNE GIFT (POKLON) KARTICE?
31. maj 2020.
Gift (poklon) kartice u svetu postoje već dugi niz godina i uživaju veliku popularnost, međutim na našim prostorima i dalje ...
ZAŠTO JE VAŠOJ B2B KOMPANIJI POTREBAN LOYALTY PROGRAM?
28. maj 2020.
Zbog čega se sve više B2B kompanija okreće loyalty programima u nadi da će im baš oni pomoći da privuku ...
ZAŠTO KAŽEMO LOJALITI A MISLIMO NA LOYALTY
14. maj 2020.
Lojaliti, pardon loyalty. Reč je, sama po sebi, stranog porekla pa bi prosečno zainteresovana osoba sa pravom mogla da kaže: ...
KAKO VRATITI KUPCE POSLE KRIZE?
7. maj 2020.
Iako se još uvek ne može sa sigurnošću tvrditi koliko će ovo stanje potrajati, realna iskustva zemlje iz koje je ...
ŠTA RADITI TOKOM KRIZE?
21. april 2020.
Šta raditi tokom krize da biste bili spremni za ono što dolazi kada se završi? Zasigurno, pored viška zabrinutosti u ...
KAKO SAČUVATI BIZNIS I KLIJENTE ZA VREME VANREDNOG STANJA?
10. april 2020.
Kako sačuvati biznis i klijente za vreme vanrednog stanja? Ako je nešto izvesno u ovakvim vremenima, onda je to NEIZVESNOST. ...
#OSTANIKODKUĆE I URADI NEŠTO KORISNO
31. mart 2020.
Drage koleginice i kolege, partneri i prijatelji, U ovim trenucima izazova sa kojima se do sada nismo susretali i koji ...
KAKO NAPRAVITI USPEŠAN LOYALTY (LOJALITI) PROGRAM?
20. februar 2020.
7 ključnih koraka za sticanje doživotnih mušterija Postizanje lojalnosti kupaca danas je prioritet za većinu kompanija. Zapravo, povećanje lojalnosti bio ...
KAKO IZABRATI ODGOVARAJUĆI LOYALTY (LOJALITI) PROGRAM?
5. februar 2020.
Zašto neki loyalty (lojaliti) programi ne uspevaju i šta uraditi da to toga ne dođe? U svim pisanim materijalima na ...
ZANIMLJIVA STATISTIKA LOYALTY (LOJALITI) PROGRAMA
27. januar 2020.
Da li ste znali da loyalty program, odnosno kako se kod nas kaže lojaliti program, može da poveća profitabilnost Vaše ...
LOYALTY PROGRAM – KORAK PO KORAK
14. januar 2020.
Šta je potrebno da biste započeli uspešan loyalty (lojaliti) program i kako to najefikasnije uraditi? Recept za dobar loyalty (lojaliti) ...