OPŠTE USLOVE I PRAVILA IZDAVANJA I KORIŠĆENJA LOYALTY PROGRAMA “VANILICA LOYALTY” ZA FIZIČKA I PRAVNA LICA
DEFINICIJE
Maloprodajni objekti – poslovne jedince koje Izdavalac ili Partner koristi za prodaju ili korišćenje sopstvene robe ili usluga i u kome se može izdavati i/ili koristiti loyalty i poklon kartica. Loyalty Program – je poseban program pogodnosti-bonitetni program, pod uslovima Izdavaoca i pod nazivom “VANILICA LOYALTY”; Loyalty kartica – dokument kojim se dokazuje da je korisnik registrovan u okviru posebnog programa pogodnosti pod uslovima Izdavaoca “VANILICA LOYALTY” (u daljem tekstu: Loyalty kartica); Korisnik Loyalty kartica – je lice koje karticu koristi za usluge koje mu pruža Izdavalac i koji je registrovan u skladu sa ovim opštim uslovima kog Izdavaoca; Loyalty namenski račun – je jedinstvena evidencija i registracija transakcija – koja se aktivira kada Korisnik Loyalty kartice pribavi karticu, odnosno registruje korišćenje usluga, u skladu sa ovim Opštim uslovima; UVODNE ODREDBE Opšti uslovi i pravila izdavanja i korišćenja “VANILICA LOYALTY” (u daljem tekstu Opšti uslovi) za fizička i pravna lica odnose se na program komercijalnih benefita za kupce registrovane članove “VANILICA LOYALTY”. “VANILICA LOYALTY” obuhvata Loyalty program i Loyalty kartice pod brendom Vanilica. Loyalty program i Loyalty kartice se po svom izgledu i benefitima koje korisnicima nose, mogu razlikovati, što je dalje utvrđeno ovim Opštim uslovima.
Pravila korišćenja kartica VANILICA LOYALTY definisana su ovim Opštim uslovima. Kupac može biti istovremeno biti korisnik Loyalty programa-bonitetnog sistema koji organizuje Izdavalac kartice “VANILICA LOYALTY” i Poklon kartica “VANILICA”. Registrovanjem za članstvo u VANILICA LOYALTY korišćenjem ili pokušavanjem korišćenja kartice “VANILICA LOYALTY, Korisnik prihvata, obavezuje se, odnosno slaže se sa ovim Opštim Uslovima, Opštim uslovima poslovanja Vanilica and company slatka radionica doo od dana 15.06.2024., politikom privatnosti Vitorog-promet doo od dana 16.08.2024. (dostupna u objektu i na web stranici Izdavaoca). 1. OPŠTE ODREDBE1.1. Prava i obaveze Kupca odnosno Korisnika, Izdavaoca kartica – organizatora kluba kupaca, regulišu se Opštim uslovima i pravilima izdavanja i korišćenja loyalty programa “VANILICA LOYALTY”. (u daljem tekstu: Opšti uslovi) i imaju karakter Ugovora po pristupu. 1.2. Kartica “VANILICA LOYALTY” je vlasništvo Izdavaoca kartice (u daljem tekstu: Izdavalac) i ne glasi na ime Korisnika (ime Korisnika nije personalizovano na telu kartice). Istovremeno, ime I podaci Kupca evidentirani su u elektronskoj evidenciji. Član “VANILICA LOYALTY” može biti pojedinačno fizičko ili pravno lice pri čemu pravna lica preko jednog registrovanog člana, mogu koristiti benefite i pogodnosti članstva u klubu kupaca samo u slučaju da kupovinu obavljaju u maloprodajnim objektima i/ili po maloprodajnim cenama. 1.3. Kartica “VANILICA LOYALTY” je dokument kojim se potvrđuje da je Kupac registrovani član kluba kupaca i da na osnovu identifikacije važećom karticom, ima mogućnostda na prodajnom mestu iskoristi određene benefite definisane za članove kluba kupaca ovim Opštim uslovima i posebnim odlukama Izdavaoca vezanim za “VANILICA LOYALTY”. Identifikacijom karticom “VANILICA LOYALTY”, uz kupovinu proizvoda u maloprodajnim objektima, kupac od Izdavaoca može tražiti ispunjenje neke obaveze, odnosno može uz određeni benefit ili pogodnost kupiti odgovarajuću roba ili tražiti pružanje odgovarajuće usluge. 1.4. Kartica nije instrument plaćanja i ne može se koristiti suprotno propisanim ovim Opštim uslovima i suprotno važećim zakonima iz predmetne oblasti. 1.5. Kartica “VANILICA LOYALTY” može se koristiti za kupovinu robe i usluga isključivo na posebno označenim mestima za to-u maloprodajnim objektima Vanilica. Spisak maloprodajnih objekata Vanilica nalazi se na web stranici vanilica.rs kao i na drugim pozicijama/materijalima kojima se korisnik obaveštava o maloprodajnim objektima. Ovaj spisak podložan je promenama u skladu sa poslovnom politikom Izdavaoca. 1.6. Svaki naznačeni maloprodajni objekat VANILICA LOYALTY u obavezi je da prihvati kartice “ VANILICA LOYALTY” i obezbedi benefite za kupca u skladu sa uslovima korišćenja iz ovih Opštih uslova.
2. REGISTROVANJE, IZDAVANJE I OTKAZIVANJE KARTICE2.1. Kartica “VANILICA LOYALTY” je jedini identifikacioni dokument na osnovu koga se mogu koristiti benefiti / pogodnosti “VANILICA LOYALTY”. 2.2. Kupac se registruje za učešće u klubu i dobijanje kartice, popunjavanjem pristupnice.
2.3. Prilikom registracije, Kupac će Izdavaocu predati podatke za registraciju-pristupnicu, a uslučaju da je kupac pravno lice dostaviti na uvid podatke o pravnom licu koje se registruje.(Naziv, adresa i kontakt, PIB).
2.4.
Pristupnicasepopunjavauelektronskomobliku,pri čemukupacusmenimputemuzobaveznu potvrdu u elektronskoj formi i/ili kodom iz SMS / IM poruke koju je dobio na registrovani broj telefona, daje saglasnost za učestvovanje u klubu kupaca i potvrdu o informisanju o razlogu i načinu korišćenja podataka koje predaje, preuzimanje podataka iz pristupnice i njihovo korišćenje u skladu sa ovim Opštim uslovima, Politikom privatnosti i važećim zakonskim propisima iz ove oblasti.
2.5.
Imajući u vidu da se obrada podataka o ličnosti zasniva na pristanku, Izdavalac u ovom slučaju rukovalac predočava kupcu, budućem članu kluba da je predajom podataka i direktnom validacijom pristao na obradu svojih podataka o ličnosti. Pri potvrdi elektronske registracije kupac je od strane ovlašćenog lica Izdavaoca obavešten o načelu i svrsi korišćenja zahtevanih podataka, načinu korišćenja i osnovnim pravima u odnosu na važeće zakonske propise a posebno u odnosu na Zakon o zaštiti podataka o ličnosti. U slučaju samoregistracije, preuzimanjem mobilne aplikacije kupac je obavešten o Opštim uslovima i Politikom privatnosti uokviru aplikacije i na web sajtu Izdavaoca.Izdavalac može da vodi evidenciju o članovima VANILICA LOYALTY za koje su mu dostavljeni podaci, u skladu sa Zakonom i Politikom privatnosti. Kupac potvrđuje registraciju, saglasnost za obradu podataka, pristup Loyalty programu i prihvatanje ovih Opštih uslova i politike privatnosti personalizovanom elektronskom validacijom podataka i to na sledeće načine:
•Prijemom jedinstvenog SMS koda / IM poruke koju je dobio na registrovani broj telefona,koji po dostavljanju podataka od strane kupca ovde Izdavaocu kupac prima i prezentujeIzdavaocu;
•Prilikom instaliranja aplikacije na mobilni telefon kupca prihvatanjem ovih Opštih uslova iPolitike privatnosti;2.6. U slučaju da je Kupac prilikom pokušaja registrovanja i izdavanja kartice odbio da popuni/ potpiše ili elektronski potvrdi pristupnicu, zahtevao da se u elektronski sistem ne unesu njegovi lični podaci Izdavalac ima pravo da odbije (bez daljeg obrazloženja) izdavanje Kartice “VANILICA LOYALTY” i da ne omogući neregistrovanom kupcu učešće u klubu kupaca i ostvarivanje benefita vezanih za klub kupaca.
2.7. Kartica “VANILICA LOYALTY” se izdaje sa rokom važenja od 24 meseca. Rok važenja kartice ističe automatski 24 meseca posle registracije i aktivacije. Po isteku roka važenja, kupac može zatražiti ponovno aktiviranje kartice uz novu obavljenu kupovinu kada važe uslovi za novo registrovane kupce. 3. IZGUBLJENA / UKRADENA KARTICA3.1. Korisnik jeobavezan dagubitak/krađu kartice odmah prijavi Izdavaocu. 3.2. Izdavalac nema obavezu već diskreciono pravo ponovnog izdavanja ili zamene izgubljene ili ukradene kartice “VANILICA LOYALTY”. 3.3. Prijavu gubitka/krađe kartice može izvršiti samo registrovani Kupac – Korisnik kartice “VANILICA LOYALTY”. 4. OTKAZ KORIŠĆENJA KARTICE4.1. Izdavalac ima pravo da Korisniku, koji se na bilo koji način ne pridržava Opštih uslova, bez obrazloženja i upozorenja, uskrati pravo korišćenja kartice i oglasi je nevažećom, o čemu registrovanog korisnika korisnika obaveštavapo izvršenom upitu/ reklamaciji. 4.2. U slučaju postojanja sumnje da se radi o zloupotrebi kartice, Izdavalac ima pravo da bez obrazloženja ograniči, oduzme ili otkaže dalje korišćenje kartice. 4.3 O prestanku prava korišćenja kartice, Izdavalac obaveštava i maloprodajnu mrežu Izdavaoca pri čemu nijedno prodajno mesto od momenta prijema obaveštenja neće prihvatiti karticu na korišćenje. Ukoliko Izdavalac zatraži od Korisnika da preda karticu, Korisnik je obavezan da to i učini. 5. KORIŠĆENJE KARTICE5.1. Kartica VANILICA LOYALTY glasi na ime kupca ili korisnika kartice, u registraciji članova “VANILICA LOYALTY”. 5.2. Kartica VANILICA LOYALTY se može koristiti pri kupovini robe i usluga Izdavaoca, ostvarivanju benefita definisanih opštim uslovima i odlukama Izdavaoca. Kartica JVANILICA LOYALTY se može koristiti isključivo u maloprodajnom objektima Vanilica, a isključivo uz obavezno prilaganje same originalne elektronske kartice (iz aplikacije za mobilni telefon) za identifikaciju člana kluba. 5.3. Kartica VANILICA LOYALTYse može koristiti i isključivo na elektronskim terminalima GiftOnCard svih prodajnih mesta „Vanilica and company slatkaradionica“ i to od strane ovlašćenog lica.
Pri svakoj transakciji obavljenoj elektronskim terminalima GiftOnCard kupac i Izdavalac dobijaju potvrdu o transakciji – nefiskalni isečak/slip kojim se potvrđuje da je transakcija izvršena i da je kupac ostvario definisani benefit. 5.4. Karticu je neophodno priložiti i izvršiti identifikaciju u klubu kupaca pre obavljanja kupovine i zatvaranja transakcije plaćanja. Ovlašćeno lice u maloprodajnom objektu Izdavaoca će identifikacijom preko elektronskog terminala GiftOnCard obavestiti kupca, pre zatvaranja transakcije plaćanja i zatvaranja fiskalnog računa , o mogućnosti korišćenja benefita vezanog za status i ostavereni benefit u klubu kupaca ili o mogućnosti ostvarivanja druge pogodnosti ponavedenomosnovu. 5.5. Po izvršenoj kupovini Ovlašćeno lice u maloprodajnom objektu Izdavaoca će izvršiti registrovanje kupovine elektronskim terminalima GiftOnCard, u iznosu posle ostvarenog benefita, uz broj fiskalnog računa i vodeći proizvod na računu čime će kupac, član kluba moći da ostvari benefit pri narednim kupovinama a u skladu sa ovim Opštim uslovima i odlukama Izdavaoca. 5.6. U slučaju da je kupac naknadno, posle zatvaranja računa obavestio ovlašćeno lice koje obavlja transakciju na prodajnom mestu o članstvu u klubu, Izdavalac nije obavezan da uključi benefit / pogodnost omogućenu članu kluba. 6. BENEFITI / POGODNOSTI VITOROG kluba kupaca6.1. Registrovani kupac , član VANILICA LOYALTY može u skladu sa ovim Opštim uslovima i odlukama Izdavaoca ostvariti sledeće benefite:
•Benefite vezane za kupovinu u skladu sa statusom u klubu kupaca i u skladu sa uslovima programa, skalom evidencija i benefita;•Pogodnosti posebnih ponuda za članove kluba kupaca;•Dobijanje informacija i novosti vezanih za Vanilica prodajnu mrežu, proizvode, akcije i manifestacije;•Pogodnosti posebnih akcija zatvorene kupovine samo za članove kluba;•Pogodnosti vezane za rasprodaje i sezonska sniženja;•Ad-hoc akcije za članove kluba kupaca;•Personalizovane ponude za članove kluba kupaca;
6.2. U skladu saovim Opštimuslovima benefiti / pogodnostisenemogu kombinovati osim ako tako nije definisano posebnim Odlukama Izdavaoca. 7. USLOVI I SKALA POPUSTA7.1. Svaki registrovani kupac stiče status novog člana “VANILICA LOYALTY” koji podrazumeva da se sve kupovine registrovanog kupca, u maloprodajnim objektima mogu evidentirati.
7.2. U zavisnosti od dela maloprodajne mreže, brenda i uslova kupovine koje je član kluba ostvario u maloprodajnim objektima VANILICA LOYALTY u proteklom periodu od 12 meseci kupac može ostvariti određene benefite . 8. USLOVI , SKALE EVIDENCIJE I BENEFITI8.1. “VANILICA LOYALTY” -registracija kupovina u okviru Loyalty programa i Loyalty kartice pod brendom Vanilica. Prilikom svake kupovine u objektima Vanilica and company slatkaradionica pod brendom Vanilica , kupac se identifikuje registrovanom “VANILICA LOYALTY” – Loyalty kartice pod brendom Vanilica. Prodavac identifikuje kupca putem elektronslke Loyalty kartice pod brendom Jacadi , koja mora biti prisutna pri registraciji kupovine korišćenjem Loyalty aplikacije “VANILICA LOYALTY”. Ukoliko je korisnik registrovan, a kod sebe nema instaliranu aplikaciju, potvrdu identiteta registrovanog člana prodavac može izvršiti putem potvrde koda SMS ili IM porukom, a u skladu sa uputstvom za korišćenje aplikacije. Prodavac registruje redovan fiskalni račun u okviru baze podatak“VANILICA LOYALTY”- Loyalty program i Loyalty kartice pod brendom Jacad . Registracijom prve kupovine, kartica se aktivira i počinje da traje period od 12 meseci a to je i ciklus evidencije kupovina , u kome kupac ima mogućnost da ostvari i iskoristi dodatni benefit kao član “VANILICA LOYALTY ”- Loyalty program i Loyalty kartice pod brendom Vanilica. Po izvršenoj kupovini tj po završenoj konačnoj fiskalizaciji računa, kupovina se registruje pri čemu ova aktivnost podrazumeva da je račun u celosti plaćen ,bez obzira na način i sredstvo plaćanja. Svaki ukupan račun po jednokratnoj kupovini (u iznosu sa uračunatim PDV) se unosi u evidenciju kupovina . Izdavalac određuje vrednost skale za evidenciju kao I vrednost osnovnog evidencionog praga, ovim Opštim uslovima a eventualnu promenu posebnom odlukom Izdavaoca. Skala vrednosti za evidenciju benefita na osnovu iznosa plaćenih računa, definisana je na sledeći način:
•Ukupan iznos plaćenog fiskalizovanog računa po jednokratnoj kupovini, u iznosu sauračunatim PDV, unosi se u elektronsku registraciju kupovina.Uevidenciju se ne unose iznosidelimičnih kupovina, niti se evidencija kupovina može prikazati u decimalnom iznosu.
•Sve kupovine jednog registrovanog člana se sabiraju a u ciklusu od 12meseci kupac korisnikprograma može ostvariti benefite u skladu sa utvrđenom skalom benefita.
Evidencije kupovina se sabiraju te kupac na osnovu broja evidentiranih kupovina može ostvariti 3% cashback bonusa na svaki racun. 8.2. “VANILICA LOYALTY”-korišćenje Bonusa u okviru Loyalty programa i Loyalty kartice pod brendom Vanilica. Bonus dodeljen kupcu iznos ima rok važnosti 12 meseci, počev od dana dodeljivanja i kupac ovaj iznos može iskoristiti u tom periodu I ne može ga preneti na sledeći period. Dobijeni a neiskorišćeni iznos Bonusa se automatski briše 365.dana od dana registrovanja kupovine u
punom ili preostalom iznosu. Bonus se može iskoristiti samo I isključivo u maloprodajnim objektima Vanilica. Kupac može iskoristiti ovaj BONUS jednokratno ili iz više kupovina, u celom ili delimičnom iznosu samo u okviru plaćanja za ukupan račun po jednokratnoj kupovini (u iznosu sa uračunatim PDV) bilo koje vrednosti.Dodeljeni BONUS, kupac ne može zameniti za drugu uslugu, gotovinu ili iskoristiti suprotno ovim uslovima. Kupovina na jednom računu po kojoj se koristi dodeljeni BONUS podleže skali evidencija Iulazi u ciklus za registraciju kupovina.Skala evidencije i dodeljivanje BONUSA se odnosi na deo računa koji prelazi iznos plaćen BONUSOM. Dodeljeni CASH BACK iznos, kupac ne može zameniti za drugu uslugu, gotovinu ili iskoristiti suprotno ovim uslovima. 8.3. Član kluba kupaca / Korisnik kartice “VANILICA LOYALTY”ima mogućnost provere perioda validnosti i kategorije odobrenog benefita u maloprodajnim objektima . Stanje je registrovano i na odsečku ili slipu (dobijenim pri aktivaciji ili korišćenju kartice). Na potvrdi, odsečku ili slipu se pri svakoj kupovini registruje tip i iznos transakcije kao i svi relevantni podaci vezani za transakciju.
9. IZUZECI9.1. U toku trajanja akcija ili sezonskih sniženja u maloprodajnim objektima , Izdavalac zadržava pravo promene uslova korišćenja benefita o čemu na adekvatan način obaveštava članove “VANILICA LOYALTY” na način kako je uređeno važećom odlukom Vanilica and company slatkaradionica10. REKLAMACIJE10.1. Korisnik je dužan da čuva kopije slipova i fiskalnih računa za potrebe eventualne reklamacije. 10.2. Korisnik podnosi reklamaciju Izdavaocu, putem pošte (preporučenom pošiljkom) ili lično, u zakonskim rokovima. Izdavalac neće prihvatiti reklamacije koje nisu predmet usluga Izdavaoca ako ni one koje nisu dostavljene u navedenom roku, a eventualni finansijski gubitak snosi Korisnik. 10.3. U slučaju reklamacija, Korisnik podnosi reklamaciju u vidu Izjave sa pratećom dokumentacijom i to: kopija slipa/odsečka-potvrde o korišćenju kartice i prateći fiskalni račun, svojeručno potpisanu izjavu, dokaz o načinu plaćanja, najkasnije u roku od 60 dana od kupovine robe. 10.4. U slučaju reklamacije, od Korisnika će se zahtevati da dostavi sledeće podatke: ime i prezime i adresu Korisnika, broj kartice, kao i originalne potvrde o transakcijama – slipove i fiskalne odsečke za transakcije prodaje robe/usluga. U slučaju neovlašćenih ili spornih transakcija može biti potrebno dostaviti i pismenu izjavu u vezi istim transakcijama, u cilju rešavanja reklamacije. 10.5. Reklamacije koje se odnose na kvalitet robe i usluga plaćenih Poklon karticom, Korisnik podnosi isključivo prodajnom mestu u kome je transakcija nastala. 10.6. Ugovor se smatra otkazanim bez prenosa prava:
•
u slučaju gubitka;
•
u slučaju uništenja kartice;
•
u slučaju zloupotrebe;
11. ODGOVORNOST11.1. Korisnik je isključivo odgovoran za korišćenje kartice “VANILICA LOYALTY” u skladu sa Opštima uslovima. Korisnik je dužan da čuva karticu “VANILICA LOYALTY” i spreči njeno neovlašćeno korišćenje, pokušaj kopiranja ili zloupotrebe. Izdavalac nije odgovoran ukoliko Korisnik izgubi karticu ili ukoliko ista bude ukradena ili oštećena.
11.2.
Izdavalac je oslobođen odgovornosti i obaveze: •Ukoliko Korisnik nema na raspolaganju fizički prisutnu karticu “VANILICA LOYALTY” u trenutku transakcije kupovine i pokušaju koriđćenja benefita “VANILICA LOYALTY“;•Ako elektronski aplikativni terminal ili internet veza na prodajnom mestu gde se obavlja
transakcija ne radi adekvatno, pri čemu je sa ovim Korisnik upoznat pre transakcije;
•Ukoliko se sumnja da je tražena transakcija obavljena neovlašćeno;
•Ukoliko okolnosti koje su van kontrole Izdavaoca (kao što su požari, poplave ili kompjuterskiili komunikacioni problem) spreče završetak transakcije, bez obzira na razumne mere oprezakoje je Izdavalac preduzeo, ili svaki drugi izuzetak u odnosu na ove uslove;
•Ukoliko prodajnomesto primenjuje posebneuslove za korišćenje kartice , ne obavesti direktnoi usmeno korisnika kartice o posebnim uslovima vezanim za popuste i akcijske cene ili sl iliukoliko, usled tehničkih problema je u nemogućnosti za korišćenje terminala za obavljanje iregistrovanje transakcije putem Kartice.
•Ako iz bilo kog razloga dođe do prekida usluge;
11.2. Izdavalac nije odgovoran u slučaju da GiftOnCard usluga bude van dejstva usred dejstvaviše sile, i u kojim slučajevima, Korisnik možda, neće moći da koristi karticu ili dobije informacijeousluzi. Korisnik u takvim slučajevima u obavezi da je obavesti Izdavaoca ukoliko ima bilokakvih problema odnosno smetnji pri korišćenju kartice.
11.3. Korisnik ima pravo i obavezu da obavesti Izdavaoca u slučaju da su transakcije pogrešno registrovane, da je došlo do neovlašćenog korišćenja ili zloupotrebe Poklon kartice ili da je potrebno više informacija o transakciji. U konkretnom slučaju, Korisnik treba da u pisanom obliku (lično ili preporučenom pošiljkom) na adresu Izdavaoca dostavi i svoje ime, broj i kopiju lične karte ili pasoša, broj kartice, datum i iznos iznos konkretne transakcije i opis transakcije. Korisnik je dužan da obrazloži zašto veruje da je u pitanju greška ili zloupotreba. Izdavalac je ovlašćen da u slučaju prijema usmenih informacija, zahteva da Korisnik iznese žalbu ili postavljeno pitanje u pisanoj formi u roku od osam (8) radnih dana od dana prijema obaveštenja od strane Izdavaoca. 12. ZAVRŠNE ODREDBE12.1. Registrovanjem za članstvo u klubu, Korišćenjem Kartice “VANILICA LOYALTY”, Kupac potvrđuje da je upoznat i saglasan sa svim odredbama Opštih uslova. 12.2. Opšti uslovi obavezujući su za sve strane u sistemu Kartice “VANILICA LOYALTY”. 12.3. Izdavalac zadržava pravo izmene ovih Opštih uslova, uz blagovremeno obaveštenje Korisnika putem informacija u prodajnim objektima i/ili na web stranici Izdavaoca. U slučaju da se ne slaže sa izmenama i dopunama Opštih uslova, Korisnik može iskoristiti Karticu “VANILICA LOYALTY” i pripadajuće benefite do dana stupanja na snagu izmenjenih i dopunjenih Opštih uslova. Ukoliko to ne učini u navedenom roku, smatraće se da je Korisnik prihvatio da Karticu “VANILICA LOYALTY” koristi u skladu sa izmenjenime Opštim uslovima. 12.4. Izdavalac zadržava pravo promene uslova i/ili prekid funkcionisanja Kartica “VANILICA LOYALTY” programa pri čemu stečena prava Korisnika neće biti umanjena u skladu sa rokom iz prethodnog stava. Prestanak važenja ovih Opštih uslova odnosno raskid ovog ugovora neće uticati na prava ili obaveze koje proističu iz ovih uslova. Korišćenjem Poklon kartice, Pružalacusluge nije odgovoran Korisnicima ili bilo kojoj trećoj strani za bilo koju promenu ili prekid rada Poklon Kartice, računa ili ovih Uslova.
12.5.
Obaveza čuvanja tajne ipreduzimanja organizacionih i tehničkihmera u skladu saZakonom ozaštiti podataka o ličnosti obavezuju Izdavaoca, Pružaoca usluge, Partnera i Kupca.Zaposleni koji dolaze u kontakt sa podacima o ličnosti Korisnika dužni su da kao tajnu, u skladusa zakonom i drugim propisima kojima se uređuje tajnost podataka, čuvaju sve podatke kojesaznaju u obavljanju svojih dužnosti. Podacimoraju biti odgovarajuće zaštićeni od zloupotreba,uništenja, gubitka, neovlašćenih promena ili pristupa.
12.6.
U slučaju eventualnog spora u primeni ovih Opštih uslova nadležan je sud u Beogradu .
Beograd Dana 15.08.2024godine