Multibrand loyalty
Loyalty program koji spaja više brendova u
jedan loyalty ekosistem
Multibrand loyalty
- Veća vrednost za potrošače
Potrošači mogu akumulirati nagrade i beneficije kupujući kod različitih marki ili trgovaca unutar istog loyalty programa. To im pruža veću fleksibilnost i omogućuje im da brže ostvare nagrade ili uživaju u raznolikosti ponude.
- Širenje baze kupaca
Učestvovanje različitih brendova u multibrand loyalty programu može privući nove kupce koji su zainteresovani za raznolikost ponude i mogućnost akumulacije nagrada na više mesta. Ovo može pomoći u širenju baze kupaca za sve učesnike programa.
- Povećana lojalnost potrošača
Multibrand loyalty programi podstiču dugoročnu lojalnost potrošača ne samo prema pojedinačnom brendu, već i prema programu lojalnosti u cjelini. Kroz program, potrošači stvaraju emocionalnu vezu s brendovima koji učestvuju, što ih čini manje sklonim prelasku na konkurenciju.
- Deljenje troškova
Multibrand loyalty programi omogućuju trgovcima i brendovima deljenje troškova i resursa u vođenju programa lojalnosti. Ovo može rezultirati učinkovitijim marketinškim kampanjama, boljem korišćenju podataka o potrošačima i većem angažmanu kupaca.
Za koga je ovaj loyalty program?
Kompanije i brendovi iz različitih oblasti industrije koji žele da se povežu u jednu celinu
Kompanije ili brendovi koji su deo iste grupacije
Brendovi koji žele da se povežu u jedinstven loyalty sistem