Loyalty po nivoima
Nagradite vaše kupce na osnovu njihovog angažovanja i/ili potrošnje koju ostvaruju kod vas
Loyalty po nivoima
- Dodaje vrednost statusu
Loyalty nivoi su povezani sa beneficijama koji se postepeno povećavaju. Što je veći nivo veće su i beneficije a samim tim i eksluzivnije iskustvo sa samim brendom.
- Uspostavljanje dugotrajne veze
Na ovaj način gde korisnik što duže biva vezan za vaš brend to veće i bolje beneficije ostvaruje dobijate lojalnog korisnika sa kojim uspostavljate dugotrajnu vezu.
- Potrošački ciljano iskustvo
Segmentirajte bazu potrošača efikasnije, pratite i analizirajte aktivnosti i interesovanja potrošača. Unapredite korisničko iskustvo i pružite ciljano iskustvo.
- Izdvojite se od konkurencije
Razlikujte svoje korisničko iskustvo u odnosu na konkurenciju uz pomoć kvalitetnih beneficija po nivoima. Količina napora koja je bila potrebna da bi se ostvarile beneficije najvećeg nivoa obeshrabruju potrošače da pređu kod konkurencije.
Za koga je ovaj Loyalty program?
Kompanije koje imaju sporiji lanac odlučivanja i čije su kupovine velike novčane vrednosti
Brendovi i trgovci koji žele da naglase deljenje vrednosti sa svojim potrošačima
Brendovi pozicionirani oko “šoping” iskustva visokog kvaliteta