Cashback
Od svake kupovine kupcu vratite određen procenat sredstava koji može potrošiti kod vas prilikom sledeće kupovine
Cashback
- Povećanje prodaje
Cashback programi podstiču kupce da češće kupuju kod vas kako bi na osnovu kupovina dobili određeni cashback koji mogu iskoristiti za sledeću kupovinu, što rezultira povećanjem prodaje i prometa.
- Lojalnost kupaca
Kroz cashback loyalty kupci se osećaju nagrađenim za lojalnost prema vašem brendu. Sama činjenica da kupovinom kod vas mogu ostvariti određenu dobit ili povrat kupce podstiče da pre troše kod vas nego kod konkurencije.
- Povećanje prosečne vrednosti računa
Kupci su skloniji potrošiti više novca kako bi što pre dosegli prag potrošnje za dobijanje cashback-a. A i prilikom same potrošnje cashback sredstava račun uglavnom bude gotovo duplirane vrednosti u odnosu na potrošeni cashback.
- Detaljna baza podataka o kupcima
Kroz cashback program možete prikupiti detaljne podatke o navikama kupaca, prosečnoj potrošnji ali i sve ostale statističke parametre koji će pomoći da cashback i celokupnu ponudu maskimalno prilagodite svojim kupcima.
Za koga je ovaj loyalty program?
Kompanije sa velikom frekvencijom kupovina i potrošnji
Brendovi i trgovci koji se bave maloprodajom (odeća, obuća, marketi, sportske radnje)
Brendovi koji se bore sa konkurencijom za najbolji odnos cene i kvaliteta