Loyalty program zae commerce
Izazovi za
e commerce
Popusti nisu dovoljni da zadržite kupce
Konkurencija sa više resursa vrlo lako može da "nadvlada" vaše popuste, zato je neophodno ponuditi dodatnu vrednost sem samog popusta.
Strah od specijalizovanih e commerce brendova
Takmičenje sa platformama poput KupujemProdajem ili Ananas je moguće samo ukoliko imate lojalne potrošače.
Kupci žele
angažovanje
Online kupci mogu biti lojalni ali je potrebno da im date razlog da ostanu u svakodnevnom kontaktu sa vašim brendom.
Ključne prednosti za
e commerce
- Bolja konkurentska pozicija
E commerce brendovi koji nude atraktivan loyalty program imaju prednost u odnosu na konkurenciju jer privlače i zadržavaju više kupaca, što pomaže u izgradnji konkurentne prednosti na tržištu.
- Povećanje broja ponovnih kupovina
Kroz loyalty programe, e commerce brendovi mogu podsticati ponovne kupovine tako što nude posebne ponude, popuste ili nagrade za verne kupce. To pomaže u održavanju dugoročnih odnosa s kupcima i potstiče ih da se redovno vraćaju.
- Povećanje prosečne vrednosti kupovine
Kupci koji učestvuju u loyalty programima često su skloniji potrošiti više kako bi ostvarili ili što pre došli do više nagrada ili bodova.
- Podaci o navikama kupaca
Loyalty programi omogućuju prikupljanje korisnih informacija o kupcima, poput njihovih kupovnih navika, preferencija i istorije kupovina. Ove informacije mogu se koristiti za prilagođavanje marketinških strategija i ponuda kako bi bolje odgovarale potrebama kupaca.