Loyalty program za šoping centre
Izazovi za
šoping centre
Targetiranje mlađe
publike
Najčešća demografska grupa koja posećuje tržne centre jesu Milenijalci. Za njih je potreban snažan fokus na mobilnom iskustvu, ekskluzivnost kao i personalizovane ponude.
Manjak podataka o potrošačima
Bez pogodnog načina za identifikaciju kupaca unutar samih radnji i šoping centra oni ostaju anonimni a samim tim se gubi prilika za bilo kakvu personalizaciju.
Nedostatak jedinstvenog
korisničkog iskustva
Kupci traže funkcionalnosti koje će im uštedeti i vreme i novac. Uvođenje jedinstvenog loyalty sistema za sve zakupce u tržnom centru je idealno rešenje.
Ključne prednosti za šoping centre
- Loyalty program za sve u šoping centru
Loyalty program koji ujedinjuje veliki broj brendova pod jednim sistemom, omogućavajući članovima da sakupljaju poene u radnji jednog a troše u radnji drugog brenda.
- Push notifikacije
Korišćenje mobilnih aplikacija da korisnicima pošaljete određene novosti i relevantne ponude kada uđu u vaš tržni centar.
- Beleženje i trošenje nagrada u realnom vremenu
Omogućava korisnicima da relativno jednostavno sakupljaju i troše poene na kasi koristeći naše sistemske aplikacije povezane sa POS sistemima ili kroz mobilne aplikacije.
- Učinkovitost zakupaca
Zahvaljujući loyalty programu i svim povratnim informacijama možete da analizirate i uporedite zakupce.