Loyalty program za industriju hrane i pića
Izazovi za
industriju hrane i pića
Impulsivna kupovina dominira potrošačkim navikama
Ljudi žele da probaju nove stvari zato je osipanje baze potrošača čest problem. Bez ljubavi prema brendu potrošači neće ostati lojalni.
Prodaja preko drugih smanjuje vaš doseg
Kada svoje proizvode prodajete putem maloprodajnih lanaca često nemate direktnu vezu sa kupcima a samim tim i manjak informacija.
Jaz između online i offline kupovina
Potreban vam je smislen način za povezivanje online i offline kupovine kako bi ste izgradili lojalne profile kupaca.
Ključne prednosti za industriju hrane i pića
- Povezivanje profila kupaca online i u radnji
Integracijom POS sistema povezujete kupovine i aktivnosti vaših kupaca na svim platformama, što vam daje priliku da bolje analizirate njihove navike i očekivanja.
- Nivoi, poeni, pogodnosti i benefiti
Koristite loyalty program po nivoima kao i napredne mehanike kombinacije više loyalty programa kako bi dugoročno vezali kupca za sebe i sprečili odliv kod konkurencije.
- Digitalne loyalty kartice
Za razliku od fizičkih, digitalne loyalty kartice su uvek dostupne kupcu bilo u vidu mobilne app bilo kod kasira na POS-u uz određene potvrde identiteta i profila samog kupca. Samim tim su praktičnije, korisnije i sami kupci su voljniji da se angažuju oko istih.
- Iznenađenja
Izgradite emocionalne veze sa prijatnim iznenađenjima kupaca u vidu novih ukusa, mesečnih nagrada, rođendanskih specijala i mejl čestitki.