Gift (poklon) kartice - Zmart Solution
Loyalty & Gift programs

GIFTCARD PROGRAM

Gift program je jedan od najboljih načina da se odgovori zahtevima savremenog tržišta i potrošača, kao i odličan marketinški potez jer istovremeno predstavlja originalnu pokretnu reklamu (znatno jeftiniju od standardnih reklama), a pritom može služiti i kao promotivno sredstvo. Naime, kompanija može izdati karticu sa unapred dodeljenim promotivnim sredstvima tj. bonusom u okviru ograničene marketinške kampanje kao što su promocija novog prodajnog objekta, brenda, proizvoda ili usluge.

Uz navedene prednosti ovakvog programa treba istaći i da je u pitanju veoma precizan i merljiv marketinški alat. Naime, formiranjem određenog sistema zasnovanog na serijskim brojevima kartica moguće je na veoma jednostavan način pratiti aktivnost svake pojedinačne kartice i za svaku po potrebi formulisati određene pogodnosti. Ovim putem kompanije mogu lako i jednostavno prikupljati dragocene informacije o svojim korisnicima i steći uvid u njihove potrošačke navike, a rezultati ovog programa su izuzetno predvidljivi i merljivi, baš kao i ulaganja i troškovi njegove implementacije i održavanja. Pored svoje osnovne namene Gift kartice predstavljaju i dobru osnovu za uvođenje loyalty programa pri čemu je dodatna prednost to što ga kompanije mogu implementirati sa već postojećom opremom (infrastruktura, tehnički preduslovi) tj. bez dodatnih ulaganja.

Gift kartice takođe predstavljaju odličan način da se podstaknu češće kupovine ili korišćenje usluga kao i da se poveća zadovoljstvo korisnika, a osim kao sredstvo stimulacije potrošača kompanije u okviru našeg Gift programa mogu koristiti kartice i u svrhu stimulacije (nagrađivanja) sopstvenih zaposlenih. Zahvaljujući svom atraktivnom dizajnu GiftOnCard kartice mogu poslužiti i kao vrlo elegantan poklon Vašem važnom klijentu ili poslovnom partneru i mogu samo unaprediti Vaše poslovanje, a osim u objektima izdavalaca i u distribuciji (pošte, trafike, menjačnice, benzinske pumpe…) mogu se brzo, lako i jednostavno kupiti i preko interneta (online) na našem portalu (izabere se kartica, željeni iznos i adresa za dostavu kartice).
Osim što predstavlja izuzetno moćan marketinški alat jedna od većih pogodnosti uvođenja Gift programa je i činjenica da kompanija ostvaruje promet tj. dobija novac uplaćen na karticu pre nego što se sama transakcija (kupovina) uopšte izvrši. Ukoliko se Vaša firma bavi prodajom proizvoda možete pri reklamaciji umesto povraćaja novca kupcu izdati karticu čime ćete ga ujedno zadržati i obezbediti se da ponovo u Vašoj radnji obavi kupovinu. Važno je napomenuti i to da uspeh ovakvog programa umnogome zavisi i od angažovanosti same kompanije u smislu njegove promocije svojim potrošačima i njene posvećenosti unapređenju celokupnog korisničkog iskustva. Stvaranje zadovoljnih i lojalnih korisnika i građenje odnosa sa njima jedini je put ka uspehu i zahteva dugoročnu strategiju, a Gift program predstavlja samo prvi korak u tom procesu.

ŠTA JE GIFT+BONUS PROGRAM?

Kompanije se veoma često susreću sa izazovom na koji način promovisati neki novi brend ili proizvod. Taj zadatak je takođe moguće rešiti upotrebom Gift i Loyalty programa tj. varijacijom gift kartice. Kao što smo već naveli, ona se može koristiti i kao promotivno sredstvo tako što kompanija izdaje karticu sa unapred dodeljenim iznosom tj. Bonusom za potrebe promocije novog prodajnog objekta, brenda, proizvoda ili usluge koji se samo u tu svrhu može iskoristiti.

Bonus predstavlja jedan od modula Loyalty programa u kome izdavalac odobrava promotivna sredstva za potrošnju u okviru ograničene marketinške kampanje i odličan je način za privlačenje potrošača. Prednost Bonusa u odnosu na obične popuste (koji su u većini slučajeva deplasirani u odnosnu na realnu cenu proizvoda) ogleda se pre svega u psihološkom momentu i percepciji kupaca. Naime, popustom se oduzima određena vrednost dok se Bonusom ona dodaje što korisnik doživljava kao svojevrsnu nagradu i finansijsku dobit pri čemu u svakom trenutku ima uvid u realno stanje na svojoj kartici. Zbog svega ovoga kupci Bonus kartice prihvataju sa mnogo više entuzijazma nego obične popuste. Ovde je važno napomenuti da Bonus ni u kom slučaju ne predstavlja realan novac, budući da se ne može podići sa kartice i iskoristiti u druge namene, a što se tiče finansijskog evidentiranja Bonuse tretiramo kao marketinški trošak pri čemu ih odvajamo od osnovne cene proizvoda. Bitno je istaći i to da kompanija sama određuje pravila i opšte uslove korišćenja Bonus kartica, kao i to da njihova upotreba podrazumeva potpunu kontrolu marketing troškova i merljivost njihovog učinka.

U GiftOnCard programu Gift+Bonus izdavalac poklon karticama dodeljuje dodatna sredstva tj. promotivni Bonus što osim očiglednih marketinških benefita potrošača dodatno podstiče na kupovinu čime se povećavaju promet i prihodi od prodaje. Uglavnom funkcioniše tako što se Bonus ostvaruje pri svakoj novoj dopuni kartice pri čemu visina Bonusa direktno zavisi od uplaćenog iznosa (što je veći dopunjeni iznos veći je i Bonus) što stimuliše korisnika da na Bonus karticu iznova dopunjuje novčana sredstva. Kombinacija Gift i Bonus programa odlično je sredstvo za povećanje prometa, pogotovo u mesecima kada je on manji od uobičajenog jer se zahvaljujući njoj kompanija, osim što podstiče postojeće i privlači nove potrošače, istovremeno i izdvaja u odnosu na konkurenciju što sve zajedno može samo unaprediti njeno poslovanje.

KREIRAMO UNIKATNE PROGRAME

potpuno prilagođene baš vašim potrebama 

Gift (poklon) kartice

Odgovorite na inovativan način na zahteve savremenog tržišta, izdvojite se u odnosu na konkurenciju, zadržite postojeće i privucite nove klijente upotrebom naših Gift kartica.

Stepenasti popust

Omogućite Vašim klijentima sakupljanje popusta (discount) izraženih u procentima koje zatim mogu koristiti prilikom narednih kupovina.

Poeni / bodovi

Ovim Loyalty programom, omogućite svojim klijentima sakupljanje poena u zavisnosti od potrošenog novčanog iznosa, koje oni kasnije mogu zameniti za proizvode.

Digitalni pečat

Brojač ili digitalni pečat predstavlja svojevrsni količinski bonus kojim se kupac nagrađuje za kupovinu određenog broja proizvoda dobijanjem jednog besplatnog (gratis) proizvoda (kupi X, dobijaš Y)

Cash-back

Cash-Back Loyalty program podrazumeva „povraćaj“ procenta tj. određenog iznosa od vrednosti kupovine na karticu koji potrošač zatim može koristiti pri sledećoj kupovini i kao takav predstavlja izuzetan marketinški alat za poboljšanje korisničkog iskustva

Servisna kartica

Ovo je idealan Loyalty program za sve kompanije koje se bave uslužnim delatnostima. Ponudite svojim korisnicima sve usluge koje pružate, njihove kombinacije ili pakete usluga.

Multi brand

Multi-brand kartica predstavlja jedinstvenu gift karticu različitih kompanija ili kompanije koja u svom sastavu ima više brendova ili prodajnih objekata različitih partnera.

Mix

Samostalno kreirajte jedinstveni Loyalty program prilagođen baš Vašim potrebama i načinu poslovanja, kombinujući najbolje elemente naših već postojećih modula

DODATNE INFORMACIJE

Contact

Sredačka 11, Belgrade, Serbia
Phone: (011) 245-4413
Mob: (065) 245-4413
Website: https://zmart.net
Email: info@zmart.net