Europrofil uslovi

U skladu sa poslovnom politikom, “EURO-PROFIL” doo, dana 27.01.2025. utvrđuje:

OPŠTE USLOVE I PRAVILA IZDAVANJA I KORIŠĆENJA

“EURO-PROFIL klub kupaca” ZA FIZIČKA I PRAVNA LICA

DEFINICIJE

Izdavalac – je pravno lice koje u svojim maloprodajnim objektima ili na drugi način pruža mogućnost
kupovine iIi korišćenja sopstvene loyalty i poklon kartice i odgovarajućeg programa komercijalnih
pogodnosti.

Maloprodajni objekat – objekat koji Izdavalac ili Partner koristi za prodaju ili korišćenje sopstvene robe ili
usluga i u kome se može izdavati i/ili koristiti loyalty i poklon kartica.

Loyalty Program – je poseban program pogodnosti_bonitetni program, pod uslovima Izdavaoca I pod
nazivom “EURO-PROFIL klub kupaca”

Loyalty kartica – dokument kojim se dokazuje da je korisnik registrovan u okviru posebnog programa
pogodnosti pod uslovima Izdavaoca “EURO-PROFIL klub kupaca” (u daljem tekstu: Loyalty kartica).

Korisnik Loyalty kartica – je lice koje karticu koristi za usluge koje mu pruža Izdavalac.

Loyalty namenski račun – je jedinstvena evidencija i registracija transakcija – koja se aktivira kada
Korisnik Loyalty kartice pribavi karticu, odnosno registruje korišćenje usluga, u skladu sa Uslovima
Programa.

UVODNE ODREDBE

Opšti uslovi i pravila izdavanja i korišćenja odnose se na program komercijalnih benefita za kupce
registrovane članove “EURO-PROFIL klub kupaca ” .

“EURO-PROFIL klub kupaca ” obuhvata Loyalty program I Loyalty kartice pod brendom EURO-PROFIL.
Loyalty program I Loyalty kartice se po svom izgledu I benefitima koje korisnicima nose, mogu
razlikovati, što je dalje utvrđeno ovim Opštim uslovima.

Pravila korišćenja kartica EURO-PROFIL kluba kupaca definisana su Opštim odredbama za izdavanje i
upotrebu kartice “EURO-PROFIL klub kupaca”

Kupac može biti istovremeno biti korisnik Loyalty programa – bonitetnog sistema koji utvrđuje Izdavalac
kartice “EURO-PROFIL klub kupaca” i Poklon kartica “EURO-PROFIL ”.

Registrovanjem za članstvo u EURO-PROFIL klub-u kupaca korišćenjem ili pokušavanjem korišćenja
kartice “EURO-PROFIL klub kupaca”, Korisnik prihvata, obavezuje se, odnosno slaže se sa uslovima
korišćenja utvrđenim Opštim Uslovima i Pravilima, a potvrđuje da je upoznat sa obaveštenjima o načinu
i uslovima korišćenja, kao i izjavom o zaštiti podataka (dostupna u objektu i na web stranici Izdavaoca).

1. OPŠTE ODREDBE

1.1. Prava i obaveze Kupca odnosno Korisnika, Izdavaoca kartica – organizatora kluba kupaca, regulišu se
Opštim pravilima izdavanja i korišćenja kartice “EURO-PROFIL klub kupaca ” . (udaljem tekstu: Opšta
pravila) i imaju karakter Ugovora po pristupu.

1.2. Kartice “EURO-PROFIL klub kupaca” je vlasništvo Izdavaoca kartice (u daljem tekstu: Izdavalac) i ne
glasi na ime Korisnika (ime Korisnika nije personalizovano na telu kartice). Istovremeno, ime I podaci
Kupca evidentirani su u elektronskoj evidenciji,

Član “EURO-PROFIL klub kupaca” moće biti pojedinačno fizičko ili pravno lice pri čemu pravna lica preko
jednog registrovanog člana , mogu koristiti benefite I pogodnosti članstva u klubu kupaca samo u slučaju
da kupovinu obavljaju u maloprodajnim objektima / po maloprodajnim cenama.

1.3. Kartica “EURO-PROFIL klub kupaca” je dokument kojim se potvrđuje da je Kupac registrovani član
kluba kupaca I da na osnovu identifikacije važećom karticom, ima mogućnost da na prodajnom mestu
iskoristi određene benefite definisane za članove kluba kupaca ovim Opštim uslovima I posebnim
odlukama društva vezanim za “EURO-PROFIL klub kupaca” Identifikacijom karticom “EURO-PROFIL
klub kupaca”, uz kupovinu proizvoda u maloprodajnim objektima, kupac od Izdavaoca može tražiti
ispunjenje neke obaveze, odnosno može uz određeni benefit ili pogodnost kupiti odgovarajuću roba ili
tražiti pružanje odgovarajuće usluge.

1.4 Kartica nije instrument plaćanja i ne može se koristiti suprotno propisanim uslovima Opštih pravila i
suprotno važećim zakonima iz predmetne oblasti.

1.5 Kartica “EURO-PROFIL klub kupaca” može se koristiti za kupovinu robe i usluga isključivo na
posebno označenim mestima za to – u maloprodajnim objektima EURO-PROFIL .Spisak maloprodajnih
objekata EURO-PROFIL nalazi se na web stranici EURO-PROFIL kao i na drugim
pozicijama/materijalima kojima se korisnik obaveštava o maloprodajnim objektima. Ovaj spisak
podložan je promenama.

1.6 Svaki naznačeni maloprodajni objekat EURO-PROFIL u obavezi je da prihvati kartice “EURO-PROFIL
klub kupaca” I obezbedi benefite za kupca u skladu sa uslovima korišćenja iz ovih Opštih pravila .

2. REGISTROVANJE, IZDAVANJE I OTKAZIVANJE KARTICE

2.1 Kartica “EURO-PROFIL klub kupaca” je jedini identifikacioni document na osnovu koga se može
koristiti benefiti / pogodnosti “EURO-PROFIL kluba kupaca” .

2.2 Kupac se registruje za učešće u klubu i dobijanje kartice ,popunjavanjem pristupnice , koja je sastavni
deo ovih Opštih uslova.

2.3 Prilikom registracije , Kupac će Izdavaocu predati podatke za registraciju-pristupnicu a u slučaju da je
kupac pravno lice dostaviti na uvid podatke o pravnom licu koje se registruje.(Naziv, adresa I kontakt,
PIB)

2.4 Pristupnica se popunjava u elektronskom obliku, pri čemu kupac usmenim putem uz obaveznu
potvrdu u elektronskoj formi I kodom iz SMS / IM poruke koju je dobio na registrovani broj telefiona ,
daje saglasnost za učestvovanje u klubu kupaca I potvrdu o informisanju o razlogu I načinu korišćenja
podataka koje predaje , preuzimanje podataka iz pristupnice I njihovo korišćenje u skladu sa Opštim
uslovima, Izjavom o poverljivosti I važećim zakonskim propisima iz ove oblasti.

Izdavalac može da vodi evidenciju o članovima EURO-PROFIL kluba kupaca za koje su mu dostavljeni
podaci, u skladu sa Zakonom I Izjavom o poverljivosti.

2.5 U slučaju da je Kupac prilikom pokušaja registrovanja I izdavanja kartice odbio da popuni/potpiše ili
elektronski potvrdi pristupnicu, zahtevao da se u elektronski sistem ne unesu njegovi lični podaci
Izdavalac ima pravo da odbije izdavanje Kartice “EURO-PROFIL klub kupaca” I da ne omogući
neregistrovanom kupcu učešće u klubu kupaca I ostvarivanje benefita vezanih za klub kupaca.

2.6 Kartica “EURO-PROFIL klub kupaca”se izdaje sa rokom važenja od 24 meseca. Rok važenja kartice
ističe automatski 24 meseca posle registracije I aktivacije .Po isteku roka važenja, kupac može zatražiti
ponovno aktiviranje kartice uz novu obavljenu kupovinu kada važe uslovi za novo registrovane kupce.

3. IZGUBLJENA / UKRADENA KARTICA

3.1 Korisnik je obavezan da gubitak/krađu kartice odmah prijavi Izdavaocu.

3.2 Izdavalac nema obavezu već diskreciono pravo ponovnog izdavanja ili zamene izgubljene ili ukradene
kartice “EURO-PROFIL klub kupaca”

3.3 Prijavu gubitka/krađe kartice može izvršiti samo registrovani Kupac -Korisnik kartice “EURO-PROFIL
klub kupaca” uz obavezan važeći dokument .

4. OTKAZ KORIŠĆENJA KARTICE

4.1. Izdavalac ima pravo da Korisniku, koji se na bilo koji način ne pridržava Opštih pravila, bez
obrazloženja i upozorenja, uskrati pravo korišćenja kartice i oglasi je nevažećom, o čemu registrovanog
korisnika korisnika obaveštava po izvršenom upitu / reklamaciji.

4.2 U slučaju postojanja sumnje da se radi o zloupotrebi kartice, Izdavalac ima pravo da bez obrazloženja
ograniči, oduzme ili otkaže dalje korišćenje kartice.

4.3 O prestanku prava korišćenja kartice, Izdavalac obaveštava i maloprodajnu mrežu pri čemu nijedno
prodajno mesto nije u mogućnosti da prihvati karticu na korišćenje. Ukoliko Izdavalac zatraži od
Korisnika da preda karticu, Korisnik je obavezan da to i učini.

 

 

 

5 KORIŠĆENJE KARTICE

5.1. Kartica EURO-PROFIL kluba kupaca glasi na ime kupca ili korisnika kartice , u registraciji članova
kluba

5.2. . Kartica EURO-PROFIL kluba kupaca se može koristiti pri kupovini robe i usluga Izdavaoca,
ostvarivanju benefita definisanih opštim uslovima I odlukama Izdavaoca.Kartica EURO-PROFIL kluba
kupaca se može koristiti isključivo u maloprodajnom objektima EURO-PROFIL a isključivo uz obavezno
prilaganje same originalne elektronske kartice (iz aplikacije za mobilni telefon) za identifikaciju člana
kluba.

5.3. kartica EURO-PROFIL kluba kupaca se može koristiti isključivo na elektronskim terminalima
GiftOnCard svih prodajnih mesta „EURO-PROFIL “ I to od strane ovlašćenog lica EURO-PROFIL . Pri
svakoj transakciji obavljenoj elektronskim terminalima GiftOnCard kupac I Izdavalac dobijaju potvrdu o
transakciji – nefiskalni isečak/slip kojim se potvrđuje da je transakcija izvršena I da je kupac ostvario
definisani benefit.

5.4 Karticu je neophodno priložiti I izvršiti identifikaciju u klubu kupaca pre obavljanja kupovine I
zatvaranja transakcije plaćanja.Ovlašćeno lice u maloprodajnom objektu Izdavaoca će identifikacijom
preko elektronskog terminala GiftOnCard obavestiti kupca, pre zatvaranja transakcije plaćanja I
zatvaranja fiskalnog računa , o mogućnosti korišćenja benefita vezanog za status I ostavereni benefit u
klubu kupaca ili o mogućnosti ostvarivanja druge pogodnosti.

5.5 Po izvršenoj kupovini Ovlašćeno lice u maloprodajnom objektu Izdavaoca će izvršiti registrovanje
kupovine elektronskim terminalima GiftOnCard , u iznosu posle ostvarenog benefita , uz broj fiskalnog
računa I vodeći proizvod na računu čime će kupac, član kluba moći da ostvari benefit pri narednim
kupovinama a u skladu sa Optim uslovima I odlukama Izdavaoca.

5.6 U slučaju da je kupac naknadno, posle zatvaranja računa obavestio ovlašćeno lice koje obavlja
transakciju na prodajnom mestu o članstvu u klubu, Izdavalac zadržava pravo da ne uključi benefit /
pogodnost omogućenu članu kluba.

6 BENEFITI / POGODNOSTI EURO-PROFIL kluba kupaca

6.1 Registrovani kupac , član EURO-PROFIL kluba kupaca može u skladu sa ovim Opštim usklovima I
odlukama Izdavaoca ostvariti sledeće benefite

• Benefite vezane za kupovinu u skladu sa statusom u klubu kupaca I u skladu sa uslovima
programa , skalom evidencija I benefita
• Pogodnosti posebnih ponuda za članove kluba kupaca
• Dobijanje informacija I novosti vezanih za EURO-PROFIL prodajnu mrežu, proizvode, akcije I
manifestacije
• Pogodnosti posebnih akcija zatvorene kupovine samo za članove kluba
• Pogodnosti vezane za rasprodaje i sezonska sniženja
• Ad-hoc akcije za članove kluba kupaca
• Personalizovane ponude za članove kluba kupaca

 

6.2 U skladu sa ovim Opštim uslovima benefiti / pogodnosti se ne mogu kombinovati osim ako tako nije
definisano posebnim Odlukama Izdavaoca

7. USLOVI I SKALA POPUSTA

7.1 Svaki registrovani kupac stiče status novog člana “EURO-PROFIL klub kupaca” koji podrazumeva
da se sve kupovine registrovanog kupca, u maloprodajnim objektima mogu evidentirati.

 

7.3 U zavisnosti od dela maloprodajne mreže, brenda i uslova kupovine koje je član kluba ostvario u
maloprodajnim objektima EURO-PROFIL DOO u proteklom periodu od 24 meseci kupac može ostvariti
određene benefite .

 

8. USLOVI , SKALE EVIDENCIJE I BENEFITI

8.1 “EURO-PROFIL klub kupaca ” -registracija kupovina u okviru Loyalty programa I Loyalty kartice pod
brendom EURO-PROFIL

 

Prilikom svake kupovine u objektima EURO-PROFIL doo pod brendom EURO-PROFIL , kupac se
identifikuje registrovanom “EURO-PROFIL klub kupaca ” – Loyalty kartice pod brendom EURO-PROFIL

Prodavac identifikuje kupca putem elektronslke Loyalty kartice pod brendom EURO-PROFIL , koja mora
biti prisutna pri registraciji kupovine korišćenjem Loyalty aplikacije “EURO-PROFIL klub kupaca ” .
Ukoliko je korisnik registrovan a kod sebe nema instaliranu aplikaciju, potvrdu identiteta registrovanog
člana prodavac može izvršiti putem potvrde koda SMS ili IM porukom a u skladu sa uputstvom za
korišćenje aplikacije.

Prodavac registruje redovan fisklani račun u okviru baze podataka “EURO-PROFIL klub kupaca ” – Loyalty
program I Loyalty kartice pod brendom EURO-PROFIL .

 

Registracijom prve kupovine, kartica se aktivira i počinje da traje period od 24 mesecA a to je i ciklus
evidencije kupovina , u kome kupac ima mogućnost da ostvari i iskoristi dodatni benefit kao član “EURO-
PROFIL klub kupaca ” – Loyalty program I Loyalty kartice pod brendom EURO-PROFIL .

 

Po izvršenoj kupovini tj po završenoj konačnoj fiskalizaciji računa , kupovina se registruje pri čemu ova
aktivnost podrazumeva da je račun u celosti plaćen , bez obzira na način i sredstvo plaćanja.

 

Svaki ukupan račun po jednokratnoj kupovini (u iznosu sa uračunatim PDV) se unosi u evidenciju
kupovina . Izdavalac određuje vrednost skale za evidenciju kao I vrednost osnovnog evidencionog praga,
ovim Opštim uslovima a eventualnu promenu posebnom odlukom.

 

Skala vrednosti za evidenciju benefita na osnovu iznosa plaćenih računa, definisana je na sledeći način:

 

– Ukupan iznos plaćenog fiskalizovanog računa po jednokratnoj kupovini, u iznosu sa uračunatim
PDV, unosi se u registraciju kupovina sa. U evidenciju se ne unose iznosi delimičnih kupovina, niti se
evidencija kupovina može prikazati u decimalnom iznosu.
– Sve kupovine jednog registrovanog člana se sabiraju a u ciklusu od 24 meseci kupac korisnik
programa može ostvariti benefite u skladu sa utvrđenom skalom benefita.

Za loyalty kartice tipa:

 

1. Stolari-namestaj
2. Stolari-vrata
3. Keramičari I moleri
4. Parketari
5. Arhitekte

Skala benefita je:

 

Evidencije kupovina se sabiraju te kupac na osnovu broja evidentiranih kupovina može ostvariti sledeći
benefit:

Ukupni iznos evidentirane potrošnje (plaćenih, fiskalizovanih računa) 0 -50.000 dinara – bez dodatnog
benefita

Ukupni iznos evidentirane potrošnje (plaćenih, fiskalizovanih računa) 50.001 -100.000 dinara – cash-
backbonus u iznosu 5% na svaki račun

Ukupni iznos evidentirane potrošnje (plaćenih, fiskalizovanih računa) 100.001 -500.000 dinara – cash-
backbonus u iznosu 10% na svaki račun

Ukupni iznos evidentirane potrošnje (plaćenih, fiskalizovanih računa) preko 500.001 dinara – cash-
backbonus u iznosu 15% na svaki račun

 

Za loyalty kartice tipa:

 

6. Kupac novog stana-kuce

Dodatni benefit – Bonus dobrodošlice :

 

Evidencije kupovina se sabiraju te kupac na osnovu broja evidentiranih kupovina može ostvariti sledeći
benefit:

Ukupni iznos evidentirane potrošnje (plaćenih, fiskalizovanih računa) 0 -50.000 dinara – bez dodatnog
benefita

Ukupni iznos evidentirane potrošnje (plaćenih, fiskalizovanih računa) 50.001 -1.000.000 dinara – cash-
backbonus u iznosu 5% na svaki račun

 

Kada ukupni iznos plaćenih fiskalizovanih računa kumulativno iznosi najmanje 50.000 dinara , kupac
ostvaruje Bonus u iznosu vrednosti 2.500 dinara. Ovaj Bonus kupac ostvaruje I u slučaju da je prva
registrovana kupovina izvršena po fiskalizovanom računu višem od 50.000 dinara

 

Ovaj iznos se kupcu dodeljuje automatski u prodajnom objektu, po transakciji plaćanja računa I to
isključivo na “EURO-PROFIL klub kupaca ” – Loyalty program I Loyalty kartice pod brendom EURO-PROFIL
.

Iznos u Dinarima se dodeljuje automatski u vidu BONUS iznosa po završenoj transakciji unosa računa a
kada kumulativni iznos pređe 50.000 dinara

Dodelom Bonus iznosa , evidencija kupovina se nastavlja u sledećem pragu benefita za koje je kupac
ostvario BONUS.

 

8.2 “EURO-PROFIL klub kupaca ” -korišćenje Bonusa u okviru Loyalty programa I Loyalty kartice pod
brendom EURO-PROFIL

Bonus se može iskoristiti samo I isključivo u maloprodajnim objektima EURO-PROFIL PROMET doo.

Kupac može iskoristiti ovaj BONUS jednokratno ili iz više kupovina, u celom ili delimičnom iznosu samo u
okviru plaćanja za ukupan račun po jednokratnoj kupovini (u iznosu sa uračunatim PDV) bilo koje
vrednosti pod uslovom da je taj ukupan račun po jednokratnoj kupovini (u iznosu sa uračunatim PDV) 2
puta veci od vrednosti BONUS iznosa, u jednom ciklusu.

Dodeljeni BONUS, kupac ne može zameniti za drugu uslugu, gotovinu ili iskoristiti suprotno ovim
uslovima.

Kupovina na jednom računu po kojoj se koristi dodeljeni BONUS ne podleže skali evidencija I ne ulazi u
ciklus za registraciju kupovina.

 

Dodeljeni CASH BACK iznos, kupac ne može zameniti za drugu uslugu, gotovinu ili iskoristiti suprotno
ovim uslovima.

 

8.3 Član kluba kupaca / Korisnik kartice “EURO-PROFIL klub kupaca”ima mogućnost provere perioda
validnosti i kategorije odobrenog benefita u maloprodajnim objektima . Stanje je registrovano i na
odsečku ili slipu (dobijenim pri aktivaciji ili korišženju kartice). Na potrdi, odsečku ili slipu se pri svakoj
kupovini registruje tip i iznos transakcije kao i svi relevantni podaci vezani za transakciju.

 

9. IZUZECI

 

9.1 U toku trajanja akcija ili sezonskih sniženja u maloprodajnim objektima , Izdavalac zadržava pravo
promene uslova korišćenja benefita o čemu na adekvatan način obaveštava članove “EURO-PROFIL klub
kupaca ” na način kako je uređeno važećom odlukom EURO-PROFIL d.o.o.

10. REKLAMACIJE

10.1 Korisnik je dužan da čuva kopije slipova i fiskalnih računa za potrebe eventualne reklamacije.

10.2 Korisnik podnosi reklamaciju Izdavaocu, putem pošte ili lično, u zakonskim rokovima. Izdavalac
neće prihvatiti reklamacije koje nisu predmet usluga Izdavaoca ako ni one koje nisu dostavljene u
navedenom roku, a eventualni finansijski gubitak snosi Korisnik.

10.3 U slučaju reklamacija, Korisnik podnosi reklamaciju u vidu Izjave sa pratećom dokumentacijom i to:
kopija slipa/odsečka-potvrde o korišćenju kartice i prateći fiskalni račun, svojeručno potpisanu izjavu,
dokaz o načinu plaćanja, najkasnije u roku od 60 dana od kupovine robe.

10.4 U slučaju reklamacije, od Korisnika će se zahtevati da dostavi sledeće podatke: ime i prezime i
adresu Korisnika, broj kartice, kao i originalne potvrde o transakcijama – slipove i fiskalne odsečke za
transakcije prodaje robe/usluga. U slučaju neovlašćenih ili spornih transakcija može biti potrebno
dostaviti i pismenu izjavu u vezi istim transakcijama, u cilju rešavanja reklamacije.

10.5 Reklamacije koje se odnose na kvalitet robe i usluga plaćenih Poklon karticom, Korisnik podnosi
isključivo prodajnom mestu u kome je transakcija nastala.

10.6. Ugovor se smatra otkazanim bez prenosa prava:

– u slučaju gubitka,

– u slučaju uništenja kartice

– u slučaju zloupotrebe

 

11. ODGOVORNOST

11.1 Korisnik je isključivo odgovoran za korišćenje kartice “EURO-PROFIL klub kupaca” u skladu sa
Opštima Pravilima. Korisnik je dužan da čuva karticu “EURO-PROFIL klub kupaca” i spreči njeno
neovlašćeno korišćenje, pokušaj kopiranja ili zloupotrebe.

Izdavalac nije odgovoran ukoliko Korisnik izgubi karticu ili ukoliko ista bude ukradena ili oštećena.

 

11.2. Izdavalac je oslobođen odgovornosti:

11.3 Ukoliko Korisnik nema na raspolaganju fizički prisutnu karticu “EURO-PROFIL klub kupaca” u
trenutku transakcije kupovine I pokušaju koriđćenja benefita “EURO-PROFIL klub kupaca

11.4 Ako elektronski aplikativni terminal ili internet veza na prodajnom mestu gde se obavlja transakcija
ne radi adekvatno, pri čemu je sa ovim Korisnik upoznat pre transakcije,

11.5 Ukoliko se sumnja da je tražena transakcija obavljena neovlašćeno;

11.6 Ukoliko okolnosti koje su van kontrole Izdavaoca (kao što su požari, poplave ili kompjuterski ili
komunikacioni problem) spreče završetak transakcije, bez obzira na razumne mere opreza koje je
Izdavalac preduzeo, ili svaki drugi izuzetak u odnosu na ove uslove.

11.7 Ukoliko prodajno mesto primenjuje posebne uslove za korišćenje kartice , ne obavesti direktno I
usmeno korisnika kartice o posebnim uslovima vezanim za popuste i akcijske cene ili sl ili ukoliko, usled
tehničkih problema je u nemogućnosti za korišćenje terminala za obavljanje i registrovanje transakcije
putem Kartice.

11.8 Ako iz bilo kog razloga dođe do prekida usluge.

11. 9. Izdavalac nije odgovoran u slučaju da GiftOnCard usluga bude van dejstva usred dejstva više sile, i
u kojim slučajevima, Korisnik možda, neće moći da koristi karticu ili dobije informacije o usluzi. Korisnik u
takvim slučajevima u obavezi da je obavesti Izdavaoca ukoliko ima bilo kakvih problema odnosno smetnji
pri korišćenju kartice.

11.10. Korisnik ima pravo i obavezu da obavesti Izdavaoca u slučaju da su transakcije pogrešno
registrovane, da je došlo do neovlašćenog korišćenja ili zloupotrebe Poklon kartice ili da je potrebno više
informacija o transakciji. U konkretnom slučaju, Korisnik treba da u pisanom obliku na adresu Izdavaoca
dostavi i svoje ime, broj i kopiju lične karte ili pasoša, broj kartice, datum i iznos iznos konkretne
transakcije i opis transakcije.

Korisnik je dužan da objasni zašto veruje da je u pitanju greška ili zloupotreba. Izdavalac zadržava pravo
da u slučaju prijema usmenih informacija, može zahtevati žalbu ili postavljeno pitanje u pisanoj formi u
roku od deset (8) radnih dana.

 

 

12. ZAVRŠNE ODREDBE

 

12.1. Registrovanjem za članstvo u klubu , Korišćenjem Kartice “EURO-PROFIL klub kupaca”, Kupac
potvrđuje da je upoznat i saglasan sa svim odredbama Opštih pravila.

 

12.2. Opšta pravila obavezujuća su za sve strane u sistemu Kartice “EURO-PROFIL klub kupaca”.

 

12.3. Izdavalac zadržava pravo izmene ovih Opštih Pravila, uz prethodno obaveštenje Korisnika putem
informacija u prodajnim objektima i/ili na web stranici Izdavaoca ili na drugi odgovarajući način. Korisnik
se o izmenama obaveštava najkasnije 15 (petnaest) kalendarskih dana pre nego što izmena stupi na snagu.
U slučaju da se ne slaže sa izmenama i dopunama, Korisnik može iskoristiti Karticu “EURO-PROFIL klub
kupaca” I pripadajuće benefite u roku od 15 (petnaest) kalendarskih dana, od datuma obaveštenja.
Ukoliko to ne učini u navedenom roku, smatraće se da je Korisnik prihvatio da Karticu “EURO-PROFIL klub
kupaca” koristi u skladu sa izmenjenime Opštim Pravilima.

 

12.4. Izdavalac zadržava pravo promene uslova i/ili prekid funkcionisanja Kartica “EURO-PROFIL klub
kupaca” programa pri čemu stečena prava Korisnika neće biti umanjena u skladu sa rokom iz prethodnog
stava. Prestanak važenja ovih Opštih Pravila odnosno raskid ovog ugovora neće uticati na prava ili obaveze
koje proističu iz ovih uslova. Korišćenjem Poklon kartice, Pružalac usluge nije odgovoran Korisnicima ili
bilo kojoj trećoj strani za bilo koju promenu ili prekid rada Poklon Kartice, računa ili ovih Uslova.

12.5. Obaveza čuvanja tajne i preduzimanja organizacionih i tehničkih mera u skladu sa Zakonom o zaštiti
podataka o ličnosti obavezuju Izdavaoca, Pružaoca usluge, Partnera i Kupca.

Zaposleni koji dolaze u kontakt sa podacima o ličnosti Korisnika dužni su da kao tajnu, u skladu sa zakonom
i drugim propisima kojima se uređuje tajnost podataka, čuvaju sve podatke koje saznaju u obavljanju
svojih dužnosti. Podaci moraju biti odgovarajuće zaštićeni od zloupotreba, uništenja, gubitka,
neovlašćenih promena ili pristupa.

12.6. U slučaju eventualnog spora nadležan je sud u Beogradu.